مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 04:002024-01-08اقتصادي

مایکروسافت به دنبال تبدیل آلاینده های هوا و آب به سوخت جت


شرکت مایکروسافت به همراه یک صندوق سرمایه گذاری کره ای و یک شرکت خطوط هوایی آمریکایی، یک شرکت پیشگام در فناوری تولید سوخت پایدار هوانوردی را با سرمایه ای 20 میلیون دلاری مورد حمایت قرار داده است تا بتواند آلاینده های هوا و آب را به سوخت جت تبدیل کند.

- شرکت مایکروسافت به همراه یک صندوق سرمایه گذاری کره ای و یک شرکت خطوط هوایی آمریکایی، یک شرکت پیشگام در فناوری تولید سوخت پایدار هوانوردی را با سرمایه ای 20 میلیون دلاری مورد حمایت قرار داده است تا بتواند آلاینده های هوا و آب را به سوخت جت تبدیل کند.

شرکتی موسوم به دیمنشنال انرژی(Dimensional Energy) مستقر در هیوستون آمریکا، پیشگام در فناوری استفاده از کربن و تولید سوخت پایدار هوانوردی(SAF)، به تازگی موفق به جذب سرمایه جدیدی از شرکت مایکروسافت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سرمایه 20 میلیون دلاری توسط یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر برجسته کره ای، خطوط هوایی یونایتد و شرکت مایکروسافت فراهم شده است.

انقلاب در استفاده از کربن شرکت دیمنشنال انرژی با هدف تبدیل انتشار کربن به سوخت پایدار هوانوردی، سوخت دیزل تجدیدپذیر و پارافین مصنوعی است.

این شرکت بر این باور است که استفاده مجدد از انتشار گازهای گلخانه ای از کارخانه های سیمان گام مهمی در جهت کربن زدایی صنعتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت به دنبال تبدیل آلاینده های هوا و آب به سوخت جت

مایکروسافت به دنبال تبدیل آلاینده های هوا و آب به سوخت جت