مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:302024-01-05سياسي

نخستین دادگاه علنی برخط در سمنان برگزار می شود


نخستین دادگاه علنی برخط در استان سمنان روز یکشنبه، 17 دی ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آذرماه گذشته بود که محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در جمع دانشجویان دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات و مطالبات آنها قول داد تا برگزاری دادگاه علنی برخط را در استان سمنان پیگیری کند و حالا خبر می رسد این وعده در مسیر اجرا قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از مأموریت های رییس قوه قضاییه به مسؤولان قضایی، برگزاری دادگاه علنی برخط بوده و دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت لازم اجرای این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

عبداللهی ادامه داد: در همین راستا، به تمام مسؤولان حوزه های قضایی سراسر استان تکلیف شد تا برگزاری دادگاه علنی برخط را از شعب حقوقی و کیفری پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: نخستین دادگاه علنی برخط روز یکشنبه، 17 دی ماه سال جاری رأس ساعت هشت صبح در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سمنان با موضوع الزام به تنظیم سند به ریاست قاضی مطهری نسب برگزار می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: علاقه مندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه ها می تواند برخط و از طریق نشانی https://skyroom.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دادگاه علنی برخط در سمنان برگزار می شود

نخستین دادگاه علنی برخط در سمنان برگزار می شود