مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:552024-01-05اجتماعي

المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود


رییس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود.

- رییس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی کشور: المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود ایسنا/لرستان رییس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود.

شاهرخ بابایی امروز 15 دی ماه در آیین افتتاح شانزدهمین المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی بانوان سازمان تامین اجتماعی کشور که در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته از 900 نفر از پرسنل سازمان یک پایش صورت گرفت که در این پایش 72 درصد از همکاران دچار اضافه وزن، 98 درصد حداقل دچار اختلال اسکلتی عضلانی، 80 درصد دور لگن بالای نسبت به کمر و 70 درصد به اختلال منجر به درد مبتلا هستند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی ورزش کردن به عنوان یک انتخاب نمی تواند باشد بلکه یک اجبار خواهد بود چون اگر اجبار را نپذیریم و مورد استقبال قرار نگیرد قطعا دچار معلولیت زودرس، پیری و نهایتا مرگ زودرس می شود.

رییس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت کیفیت زندگی پایین خواهد آمد و باعث می شود که از زندگی لذت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود

المپیادهای ورزشی سازمان تامین اجتماعی به گفتمان سازی تبدیل شود