مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07سياسي

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران


شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه شنبه (16 دی ماه) با یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان به میزبانی تالار رودکی برگزار شد.

- شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه شنبه (16 دی ماه) با یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان به میزبانی تالار رودکی برگزار شد.

نخستین شب اجراهای مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه شنبه (16 دی ماه) با یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان به میزبانی تالار رودکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی مراتی (دبیر جشنواره) پیش از آغاز اجرا در سخنانی بیان کرد: اولین شب مرحله ملی جشنواره شانزدهم را تقدیم می کنیم به محضر عزیزانی که در حمله تروریستی کرمان به شهادت رسیدند و در ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان، قطعه اول را با لالایی موسیقی قشقایی و کَرنا نوازی استاد حسینعلی سعادتی راد آغاز می کنیم.

پس از صحبت های دبیر جشنواره گروه اول به صحنه آمدند که اجرای نخست به هنرمندی حسینعلی سعادتی راد نوازنده کَرنا و نقاره نوازی مهدی سعادتی راد اختصاص داشت.

  لالایی ، صبحگاهی و یورغه پایانی از قطعات موسیقایی این اجرا بودند.

بزرگداشت یاد شهدای کرمان حسینعلی سعادتی راد در خصوص اجرایش در جشنواره گفت: در این برنامه لالایی را برای هموطنانم در کرمان که به مقام شهادت رسیدند اجرا کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران