مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:202024-01-02سياسي

همدان به دنبال حمایت از کودکان کار و خیابانی است


دادستان همدان بر ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های متولی در حمایت از کودکان کار و خیابانی تأکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی مجتمع شوق زندگی برای تحقق این مهم هستیم.

- ایسنا/همدان دادستان همدان بر ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های متولی در حمایت از کودکان کار و خیابانی تأکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی مجتمع شوق زندگی برای تحقق این مهم هستیم.

حسن خانجانی مؤقر در جلسه مشترک با شهرداری و بهزیستی همدان به منظور راه اندازی مجتمع شوق زندگی، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مجتمع، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف است.

وی افزود: با راه اندازی این مجتمع در راستای حمایت از کودکان کار و خیابانی و فرزندخواندگی در حوزه های اجتماعی و قضایی، فعالیت ها متمرکز و با وحدت رویه از سوی دستگاه های قضایی، بهزیستی و شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی، عملیاتی و ارائه خواهد شد.

سرپرست معاون اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب همدان نیز مطرح کرد: با راه اندازی مجتمع شوق زندگی با ایجاد وحدت نقش مردمی ارگان های متولی در حمایت از جامعه هدف به ویژه کودکان کار و خیابان تقویت می شود.

حمیده حجتی تصریح کرد: شناسایی کودکان کار و آسیب شناسی و پایش وضعیت آنها در روند و نوع رسیدگی و حمایتی ما از آنها در این مجتمع سازماندهی شده و بهتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان به دنبال حمایت از کودکان کار و خیابانی است

همدان به دنبال حمایت از کودکان کار و خیابانی است