مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:002024-01-20اقتصادي

جزییات برگزاری نمایشگاه نفت اهواز/ در اختتامیه چه گذشت؟


چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز از یکشنبه (24 دی 1402) آغاز و چهارشنبه (27 دی 1402) به کار خود پایان داد.

علیرضا دانشی، - ، سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز سه شنبه (26 دی 1402) در غرفه شرکت ملی نفت ایران با برگزاری آیین تقدیر از پژوهشگران، فعالان پژوهشی و فعالان مدیریت دانش برتر سال 1402 شرکت ملی حفاری ایران کار خود را آغاز کرد و در ادامه شرکت نفت و گاز کارون و گچساران با برگزاری نشست خبری به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

افزایش 163 هزار بشکه ای تولید نفت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با بیان اینکه این شرکت بیش از 27 درصد تولید نفت کشور را برعهده دارد بیان کرد: در حال حاضر ما به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار حوزه مناطق نفتخیز جنوب به حساب می آییم.

نفت تولیدی شرکت کارون در سایه ایجاد زیرساخت های لازم در بحث تعمیرات دستگاه ها و خطوط لوله به رشد 145 درصدی رسیده است وی در ادامه گفت: البته شرط پایداری این تولید نیز مستلرم اقداماتی در آینده است.

همچنین در حوزه ترمیم چاههای نفت نیز توانستیم طی چند سال اخیر حدود 163 هزار بشکه افزایش تولید داشته باشیم که رکورد خوبی به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری نمایشگاه نفت اهواز/ در اختتامیه چه گذشت؟

جزییات برگزاری نمایشگاه نفت اهواز/ در اختتامیه چه گذشت؟