مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:202024-01-06سياسي

ویژگی های ناو «ابومهدی» و 100 شناور موشک انداز الحاق شده به نیروی دریایی سپاه


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جزییاتی از الحاق 100 شناور موشک انداز تندرو به سازمان رزم این نیرو را تشریح کرد.

- ویژگی های ناو ابومهدی و 100 شناور موشک انداز الحاق شده به نیروی دریایی سپاه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جزییاتی از الحاق 100 شناور موشک انداز تندرو به سازمان رزم این نیرو را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم الحاق ناو ابومهدی المهندس و 100 شناور موشک انداز تندرو به نیروی دریایی سپاه که در بندرعباس برگزار شد، با تسلیت شهادت 89 نفر در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: قطعاً ما از این دشمنانی که عزیزان ما را به شهادت رساندند انتقام خواهیم گرفت.

امروز مفتخریم که خدمت هموطنان عزیزمان امکاناتی را رونمایی کنیم تا برای انتقام از خفاشان خون خواری که عزیزان ما را در کرمان به شهادت رساندند، به کار گرفته شوند.

وی افزود: در دوازدهمین آیین الحاق نیروی دریایی سپاه مفتخریم که ادامه الحاق های یازده گانه پیشین است را با تکمیل قدرتی که فرمانده کل قوا تاکید داشتند پیش ببریم.

تنگسیری با اشاره به ویژگی های ناو ابومهدی المهندس اظهار کرد: در این الحاق شناور گشتی - رزمی ابومهدی المهندس که شناوری پیشرفته است، سرعت 37 گره دریایی دارد و می تواند موشک های سطح به سطح با برد 35 کلیومتر تا 750 کیلومتر را رونمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های ناو «ابومهدی» و 100 شناور موشک انداز الحاق شده به نیروی دریایی سپاه

ویژگی های ناو «ابومهدی» و 100 شناور موشک انداز الحاق شده به نیروی دریایی سپاه