مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:352024-01-08حوادث

قطع انگشت 2 نفر به جرم دزدی


خبر قطع انگشت دست دو نفر در قم را رییس دادگستری این استان اعلام کرد/ حجت الاسلام والمسلمین مظفری از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه سه نفره سارقان سریالی منازل قم خبر داد و اظهار داشت: - این گروه با شکستن قفل و درب منازل و با استفاده از سلاح سرد چاقو به صورت شبانه و با به کارگیری پلاک تقلبی خودرو، متهم به 8 فقره سرقت تعزیری و 5 فقره سرقت حدی می باشند.

انگشتان دست  دو نفر در قم به عنوان مجازات دزدی قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر رییس کل دادگستری استان قم گفت: در سال جاری 2 فقره حد سرقت (حکم قطع انگشتان دست سارقان) پس از قطعی شدن حکم و انجام تشریفات قانونی در اجرای احکام دادسرای قم اجرا شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین مظفری از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه سه نفره سارقان سریالی منازل قم خبر داد و اظهار داشت: این گروه با شکستن قفل و درب منازل و با استفاده از سلاح سرد چاقو به صورت شبانه و با به کارگیری پلاک تقلبی خودرو، متهم به 8 فقره سرقت تعزیری و 5 فقره سرقت حدی می باشند.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه با شکایت مالباختگان در خصوص سرقت منازل متعدد در قم با مشخصات یکسان، تحقیقات در شعبه 22 دادیاری و 9 بازپرسی آغاز شد گفت: با تحقیقات فنی و صدور دستورات قضایی متهمان که از یکی از استان های غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع انگشت 2 نفر به جرم دزدی

قطع انگشت 2 نفر به جرم دزدی