مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:302024-01-16حوادث

پیکر کوهنورد 70 ساله در قله توچال پس از 3 روز جست وجو پیدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به پایان عملیات جست وجوی پیکر کوهنورد 70 ساله در حوالی قله توچال اظهار کرد: - مدیر عامل جمعیت احمر استان تهران گفت:پس از 3 روز تلاش و جست و جوی عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر این استان پیکر کوهنورد 70 ساله در قله توچال پیدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به پایان عملیات جست وجوی پیکر کوهنورد 70 ساله در حوالی قله توچال اظهار کرد:ساعت 9:56 دقیقه صبح روز شنبه 23 دی ماه 1402 طی اعلام گزارش مردمی به مسئولین فدراسیون کوهنوردی مبنی بر مشاهده پیکر کوهنورد 70 ساله در حوالی قله توچال و انتقال خبر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران، تیم امداد و نجات پایگاه دربند هلال احمر شمیرانات وارد عمل شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تیم های جستجو و نجات هلال احمر استان تهران پس از رسیدن به منطقه با برودت شدید هوا و شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه شده و موفق نشدند به پیکر این کوهنورد دست پیدا کنند، عملیات جست و جو موقتاً متوقف و به رو ز بعد موکول شد.

فتحی با بیان اینکه عملیات جست وجوی پیکر کوهنورد با تلاش یک تیم 35 نفره به پایان رسید گفت:با توجه به وزش باد شدید و بارش برف و کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر کوهنورد 70 ساله در قله توچال پس از 3 روز جست وجو پیدا شد

پیکر کوهنورد 70 ساله در قله توچال پس از 3 روز جست وجو پیدا شد