مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:452024-01-14سياسي

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه ها، - رییس سازمان تعزیرات با اشاره به تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه های بیمارستان ها و مشخصا گران فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رییس جمهور نظارت جدی تر در بازار صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تیمی را از تعزیرات برای رسیدگی به این موضوع مامور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری برای سومین بار با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه ها، مشکلات و خواسته های مردم شد.

وی در ابتدا درباره پرونده حقوقی یک شهروند پیرامون عدم پرداخت حقوق یک شهرک صنعتی به کارگران تصریح کرد: برای رییس کل دادگستری استان نامه ای خواهم زد و از ایشان درخواست مساعدت در این زمینه را خواهم داشت و توصیه می کنیم پیگیری های لازم در این زمینه انجام گیرد.

وی در ادامه پیرامون تخلفات و گرانفروشی فروشگاه های بین راهی و بوفه های بیمارستان ها و مشخصا گران فروشی در بوفه یک بیمارستان با تاکید بر اینکه به دستور رییس جمهور نظارت جدی تر در بازار صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تیمی را از تعزیرات برای رسیدگی به این موضوع مامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه

گرانفروشی فروشگاه های بین راهی، زیر ذره بین قوه قضاییه