مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:002024-01-03سياسي

سومین نمایشگاه «بصیرت سلیمانی» به کار خود پایان داد


سومین نمایشگاه «بصیرت سلیمانی» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- سومین نمایشگاه بصیرت سلیمانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سومین نمایشگاه بین المللی رسانه و هنرهای تجسمی بصیرت سلیمانی با تشییع پیکر 18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به اذعان دشمنان به شکست ناپذیری ملت ایران اشاره و عنوان کرد و گفت: دشمنان بعد از فتنه سال 1401 گفتند که ایران اسلامی و ملت آن در هیچ عرصه ای شکست پذیر نیستند.

سمیه ولیان دبیرکل انجمن فرهنگی هنری طلیعه آفتاب (فرزندان شاهد و ایثارگر) و دبیر این نمایشگاه نیز گفت: هنر و هنرمند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و نباید از تأثیر هنرمندان رشته های مختلف از جمله نقاشی، خوشنویسی، نگارگری و دیگر رشته های هنری در ترویج این فرهنگ غافل بود.

ولیان اظهار کرد: پیام هنر، معمولاً چیزی نیست که به وسیله ابزار و وسایل دیگر بتواند گفته شود در واقع بخشی از واقعیت ها و یا ابعادی از حقیقت موجود در جهان هستی، فقط می تواند زبان هنری گویای آن باشد، لذا برای حفظ جامعیت نگرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه «بصیرت سلیمانی» به کار خود پایان داد

سومین نمایشگاه «بصیرت سلیمانی» به کار خود پایان داد