مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:052024-01-08اجتماعي

اعداد و ارقام سیاهه آلودگی هوا نگران کننده است


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: اعداد و ارقام سیاهه آلودگی هوا نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: سید جعفر تشکری هاشمی؛ رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران به همراه علی اصغر قائمی؛ عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بازدید کردند.

در ابتدای این جلسه سید مهدی میرزایی قمی؛ مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تعداد ایستگاه های سنجش آلودگی هوا اظهار کرد: بصورت کلی 36 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در تهران وجود دارد که 22 ایستگاه متعلق به شهرداری تهران و 14 ایستگاه هم متعلق به سازمان محیط زیست است و شاخص آلودگی هم براساس میانگین این 36 ایستگاه مشخص می شود.

وی تصریح کرد: در شهرداری مرکز و در پارک جنگلی کوهسار دو دوربین نصب شده است که بصورت آنلاین وضعیت هوای تهران را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: درحال حاضر 18 تابلو نمایشگر شاخص آلودگی در تهران وجود دارد که جز تابلوی استادیوم آزادی مابقی روشن هستند.

میرزایی قمی افزود: مذاکرات فشرده ای با ژاپنی ها انجام شده که نتجه آن احداث و خریداری 6 ایستگاه سنجش آلودگی هوای جدید در تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعداد و ارقام سیاهه آلودگی هوا نگران کننده است

اعداد و ارقام سیاهه آلودگی هوا نگران کننده است