مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:452024-01-07سياسي

طرح تمدید «کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22» تصویب شد


صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران، طرح تمدید «کار گروه ماده دهم ویژه منطقه 22 » مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این طرح تا پایان سال 1403 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ همزمان با دویست و ششمین جلسه شورای شهر اسلامی، طرح تمدید کار گروه ماده دهم ویژه منطقه 22 مورد بررسی قرار گرفت و در پایان به تصویب رسید.

مهدی عباسی عضور شورای شهر تهران در خصوص تمدید این لایحه بیان کرد: این مصوبه در شهرداری تهران به اجرا درآمده است اما هم اکنون بحث تمدید این لایحه مطرح است که باید تا پایان سال 1403 تمدید شود که این پروندها به دست شهرداری تعیین تکلیف شود.

عباسی در خصوص منقضی شدن این لایحه و تمدید مجدد آن تصریح کرد: این لایحه منقضی شده است اما تا قبل از انقضای این لایحه چرا شهرداری کاری نکرده است؟ بعد از این تاخیر، دقیقه نود دو برگه کاغذ برای طرح و اجرای این لایحه آورده اند.

مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت شورای اسلامی با اعلام موافقت طرح مذکور گفت : بنده و آقای شریبانی در جلسات حضور داشتیم و گزارشی از پروندهایی که توسط ما برسی شده  را ارائه کنید تا ببینیم برای تصمیمات گرفته شده چه اقدامتی انجام شده است.

وی افزود: با اصل تمدید موافق هستیم اما باید گزارش آن در قید لایحه در میان اعضای شورا ارائه شود و با حضور نمایندگان شورا موافقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تمدید «کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22» تصویب شد

طرح تمدید «کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22» تصویب شد