مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:052024-01-18بين الملل

دوازده اقدام پسا بمباران


پس از اقدامات سخت ایران، وزیر خارجه عراق با لفاظی های خود علیه ایران به سخن پراکنی پرداخت و کشور پاکستان هم مواضع تند وتیزی اتخاد کرد و نهایتاً امروز صبح با حمله به خانه اتباع خارجی در روستایی در نزدیکی سروان پاسخ داد اما این پایان ماجرا نخواهد بود.

- سیدعلی حسینی کارشناس امور خاورمیانه در یادداشتی برای جماران نوشت: به دنبال اقدامات ایران در حمله به مراکز تجمع تروریست ها و پایگاه های جاسوسی ایران در کشورهای همسایه موجی از اعتراضات برخاسته است که به نظر من ناشی از بی اطلاعی و ناآگاهی و یا تلاش برای جوسازی علیه ایران توسط دشمنان است.

پس از اقدامات سخت ایران، وزیر خارجه عراق با لفاظی های خود علیه ایران به سخن پراکنی پرداخت و کشور پاکستان هم مواضع تند وتیزی اتخاد کرد و نهایتاً امروز صبح با حمله به خانه اتباع خارجی در روستایی در نزدیکی سروان پاسخ داد اما این پایان ماجرا نخواهد بود و اقدامات واقعی در پس بمباران مقر های جاسوس و تروریستی باید اجرا شود که به همین دلیل معتقدم باید 12 اقدام برای تکمیل فرآینده مقابله با تروریست ها انجام شود.

اول: لازم است مسئولان ذیربط با انتشار اسناد و مدارک، از اقدامات و فعالیت های جاسوسی اسراییل در اربیل علیه ایران و سابقه تذکرات ایران به عراق و مسئولین اقلیم کردستان در این زمینه و کوتاهی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازده اقدام پسا بمباران

دوازده اقدام پسا بمباران