مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:422024-01-02سياسي

علامه مصباح در عرصه های مورد نیاز منتظر دستور و ابلاغیه نمی ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمود رجبی امروز در آیین بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی رییس فقید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، بیان داشت: داشتن روحیه جهادی مهم ترین ویژگی یک استاد بسیجی است که در وجود افرادی مانند علامه مصباح یزدی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور داشت و در هر صحنه ای که انقلاب به آن ها نیاز داشت، حضور تأثیرگذاری داشتند.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، روحیه جهادی، حضور به موقع، خودسازی، اقدام و عمل توأم با فکر و اندیشه، اخلاص، علاقه و معرفت قلبی به ائمه اطهار و ولایت مداری را از ویژگی های علامه مصباح یزدی به عنوان یک استاد بسیجی عنوان کرد.

وی بابیان اینکه علامه مصباح یزدی به معنای واقعی کلمه استاد فکر و اندیشه بود، ابراز داشت: وی در اخلاص و بندگی خداوند متعال فردی بی نظیر بود که از دوران قبل از انقلاب اسلامی در تمام عرصه هایی که لازم بود حضور به موقع داشت.

رجبی گفت: علامه مصباح یزدی هرجایی که لازم بود بدون اینکه منتظر ابلاغیه و دستوری باشد وارد میدان می شد و در حد لزوم ، امکانات و بسترهای لازم را نیز برای تأثیرگذاری بیشتر فعالیت ها فراهم می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح در عرصه های مورد نیاز منتظر دستور و ابلاغیه نمی ماند

علامه مصباح در عرصه های مورد نیاز منتظر دستور و ابلاغیه نمی ماند