مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26سياسي

حجت الاسلام طائب: عملیات طوفان الاقصی کشورهای اسلامی را متحدتر کرد


مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات پیش دستانه بود که شکست بزرگی را برای اسراییل و آمریکا در منطقه رقم زد و کشورهای اسلامی را متحدتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت 9 دی و جمع بندی برنامه های هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه، علی محمد نایینی رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9 دی، نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد و رؤسای دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، علی محمد نایینی با تأکید بر این که در جلسات و برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی لازم است از افراد اندیشمند و تحلیلگران برجسته، برای تبیین ابعاد مختلف فتنه دشمن بهره ببریم، گفت: 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی و فرصتی برای دشمن شناسی و تبیین و روشنگری و مقابله با فتنه های آینده است.

وی با اشاره به سالروز عملیات کربلای چهار، اظهار کرد: این عملیات در سوم دی ماه 1365، به وقوع پیوست و سپس، عملیات سرنوشت ساز و تعیین کننده کربلای 5 رقم خورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای غواص کربلای چهار، بیان کرد: وقتی عملیات کربلای 4 متوقف شد، فرماندهان جنگ، عملیات کربلای 5 را طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام طائب: عملیات طوفان الاقصی کشورهای اسلامی را متحدتر کرد

حجت الاسلام طائب: عملیات طوفان الاقصی کشورهای اسلامی را متحدتر کرد