مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30سياسي

حماسه 9 دی کم رنگ و فراموش نمی شود


عضو جامعه روحانیون مبارز کشور با بیان اینکه حماسه بزرگ نهم دی نشانی از بیداری، هوشیاری و بصیرت ملت ایران بود که دشمنِ خود را شناخته و دروغ های رسانه ای و تبلیغاتی آنان نتوانست بر فکر و نظر ملت تأثیر بگذارد، - ایسنا/اصفهان عضو جامعه روحانیون مبارز کشور با بیان اینکه حماسه بزرگ نهم دی نشانی از بیداری، هوشیاری و بصیرت ملت ایران بود که دشمنِ خود را شناخته و دروغ های رسانه ای و تبلیغاتی آنان نتوانست بر فکر و نظر ملت تأثیر بگذارد، تأکید کرد: حماسه بزرگ 9 دی در کشور کم رنگ و فراموش نمی شود.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، به حماسه 9 دی سال 88 اشاره و اظهار کرد: این رویداد به عنوان یکی از وقایع مهم مطرح بوده و فراموش نخواهد شد.

وی افزود: دشمن با کمک منافقین داخلی در سال 88 فرصتی را برای خود فراهم دید تا تئوری براندازی نظام را عملیاتی کند، اما بیداری ملت ایران و بصیرت آنان با پیروی از ولایت فقیه مانع از این برنامه شد.

عضو جامعه روحانیون مبارز کشور ادامه داد: دشمن در سال 88 به دنبال فرصت سازی برای خود بود، اما این اتفاق با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی به نفع نظام تمام شد.

به گفته وی، این حماسه بزرگ نشانی از بیداری، هوشیاری و بصیرت ملت ایران بود که دشمنِ خود را شناخته و دروغ های رسانه ای و تبلیغاتی آنان نتوانست بر فکر و نظر مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی کم رنگ و فراموش نمی شود

حماسه 9 دی کم رنگ و فراموش نمی شود