مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:412024-01-17ورزشي

رییس فدارسیون جودو: ایران میزبان جام باشگاه های جودوی آسیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز برای هیئت جودوی استان در 4 سال آینده تصمیم گیری می شود.

  وی تصریح کرد: جودوی ایران پرچمی را دستش گرفت و چهار سال را ناعادلانه و ظالمانه در تعلیق بود و این تعلیق و این محرومیت به نوعی حقانیت ما را در این مدت نشان داد.

رییس فدراسیون جودو کشور گفت: در این 4 سالی که مورد تعلیق بین المللی قرار گرفتیم دفاع از آرمان های کشورمان را انجام دادیم و تنها فدراسیونی بودیم که سر موضوع رژیم صهیونیستی با اقتدار ایستادیم و این تعلیق را پذیرفتیم و امروز سربلند هستیم.

میراسماعیلی ادامه داد: جودوی ایران برای ورزش ایران ایثار کرد هر چند هیچ ارگانی از جودوی ایران تقدیر نکرد ولی در کنگره شهدای ورزشکار سال گذشته مقام معظم رهبری به یاد جودوی ایران بودند و ولایت مداری جامعه جودوی ایران برای همه روشن است.

وی با اشاره به اینکه این چهار سال تعلیق برگ زرینی در کلکسیون مدال های بنده است، یادآور شد: امروز فندراسیون بین الملل جودو به این نتیجه رسیده که با فدراسیون جودوی ایران باید تعامل کند و خوشبختانه در چهار ساله تعلیق 12 خانه جودو را در مناطق محروم به بهره برداری رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدارسیون جودو: ایران میزبان جام باشگاه های جودوی آسیا شد

رییس فدارسیون جودو: ایران میزبان جام باشگاه های جودوی آسیا شد