مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:202024-01-14سياسي

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ صدیقه حسینی؛ متهم ردیف پانزدهم


صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و جزو رده های اول شورای رهبری و از نظر نظامی مسئول اول گروهک است.

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ صدیقه حسینی؛ متهم ردیف پانزدهم صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و جزو رده های اول شورای رهبری و از نظر نظامی مسئول اول گروهک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

او از لحاظ تشکیلاتی جزو رده های اول شورای رهبری و از نظر نظامی مسئول اول گروهک است و طی سال های گذشته جزء نیروهای خارج کشوری منافقین به شمار آمده و در سال 1374، همراه با مریم رجوی به مقر تشکیلات در عراق ملحق می شود.

از جمله فعالیت ها و مسئولیت های او عبارت است از رییس شاخه ی نظامی گروهک تروریستی منافقین، سخنران نشست های ایدئولوژیک و محفلی برای اعضای تشکیلات، معاون پشتیبانی اطلاعاتی شاخه ی نظامی منافقین در عملیات تروریستی نظامی مروارید، از مسئولان ستاد داخله ی مردان در مقر اشرف و مسئول اول گروهک در سال های 1384 تا 1386.

مشارالیها در حال حاضر مسئول بخش سایبری هدایت کانون های شورشی تشکیلات و مسئول بخش مردان در آلبانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ صدیقه حسینی؛ متهم ردیف پانزدهم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ صدیقه حسینی؛ متهم ردیف پانزدهم