مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:302024-01-06سياسي

سردار جعفری: جمهوری اسلامی به همه آزادی خواهان جهان قدرت داد


مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم که نام امام از محافل شهدا فراموش شود، گفت: جمهوری اسلامی به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان در جهان قدرت داد و ثابت کرد که می توان در مقابل ظلم و ظالمان ایستادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سرتیپ فتح الله جعفری مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با تشکر از حضور پرشور مردم و خانواده شهدا و اشاره به شهید ابومهدی اظهار کرد: ابومهدی جوانی رشید، مومن و متعهد بود که پس از تشکیل سپاه بدر، بعد از صدام، به همراه چند نفر از فرماندهان عراقی، با تشکیل حشدالشعبی امنیت را در عراق برقرار کردند.

  وی با اشاره به حضور پررنگ شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه جنگ تحمیلی گفت: در ابتدای جنگ، همان 4 ماه اول دفاع مقدس، به دلیل کمبود امکانات جنگی، با ناکامی مواجه شدیم و نتوانستیم عراق را از کشور بیرون کنیم ولی رفته رفته رزمندگان ایران به ساماندهی رسیدند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه القای ناامیدی از طرف بنی صدر، رنج و درد فرماندهان را در جبهه ها بیشتر می کرد، افزود: بنی صدر تاکید داشت که ما توان مقابله با رژیم اشغالگر بعثی را نداریم و باید با آن ها سر میز مذاکره بنشینیم و تسلیم خواسته های آن ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: جمهوری اسلامی به همه آزادی خواهان جهان قدرت داد

سردار جعفری: جمهوری اسلامی به همه آزادی خواهان جهان قدرت داد