مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:102023-12-25اجتماعي

واکاوی یک آسیب اجتماعی در شهر سی سخت


به تازگی شاهد یک آسیب اجتماعی در بین برخی از دانش آموزان سی سختی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در دو ماهه اخیر چندین برخورد شبیه نزاع در شهر سی سخت رخ داده که بیشتر درگیری ها مربوط به دانش آموزان بوده است.

این در حالی است که شهر سی سخت، شهر فرهنگ و ادب با مردمانی تحصیل کرده و اهل قلم است که از این حیث در استان و حتی کشور شهری نام آور است، در کنار هم بودن و با آرامش زندگی کردن از ویژگی های مردم سی سخت است و درگیری و نزاع دسته جمعی در این شهر فرهنگی و عالم پرور کمتر رخ می دهد.

اما متاسفانه در دو ماهه اخیر چندین برخورد در سطح شهر رخ داده که بیشتر مربوط به دانش آموزانی است که به دلایلی نامعلوم با هم درگیر می شوند و کار گاه به خشونت می کشد.

متاسفانه طبق شنیده ها وقتی نیروی انتظامی به میدان می آید و شناسایی عوامل درگیری شروع می شود از ناحیه مختلف فشار می آورند که ورود نکنید زیرا اینها دانش آموز هستند و از این قبیل موضوعات.

  پرخاشگری و دعوای بچه ها در مدرسه و خانه یکی از نگرانی ها و مشکلات رایج والدین است که گاهی آن ها را حسابی سردرگم می کند، اما برای رفع هر مسئله ای باید اول به خوبی ماهیت آن مسئله را بشناسیم و دلایل آن را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی یک آسیب اجتماعی در شهر سی سخت

واکاوی یک آسیب اجتماعی در شهر سی سخت