مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 01:152024-01-15بين الملل

مأموریت!(گفت و شنود)


روزنامه های زنجیره ای و اسراییل مشترکاً آزادی موقت خبرنگاران آزاد شده را تبریک گفته اند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: دو خبرنگاری که در خدمت سرویس های اطلاعاتی بیگانه بودند با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی به طور موقت آزاد شدند.

گفتم: خُب که چی؟! گفت: روزنامه های زنجیره ای و اسراییل مشترکاً آزادی موقت آنها را تبریک گفته اند! گفتم: پس انتظار داشتی مردم ایران و مردم غزه تبریک بگویند؟! باید هم اسراییل کودک کش و جنایتکار و کسانی که نتانیاهو آنها را بزرگ ترین سرمایه اسراییل در ایران معرفی کرده است، آزادی موقت آنها را تبریک بگویند! گفت: یعنی خودشان متوجه نیستند که دارند چه افتضاحی به بار می آورند؟! گفتم: برنارد شاو رمان و نمایشنامه نویس و ادیب معروف انگلیس، وقتی در سال 1925 برنده جایزه نوبل شد، این جایزه را نگرفت و درباره علت این اقدام خود گفت؛ این جایزه از فروش مواد منفجره در کارخانه مهندس نوبل به دست می آید و کسی که انسان است پول حاصل از کشتار مردم بی گناه را دریافت نمی کند .

  گفت: پس چرا دیگران آن را با افتخار دریافت می کردند؟! گفتم: اتفاقاً برنارد شاو می گوید: هروقت دیدید کسی کار احمقانه و ضد انسانی می کند و به تذکرها توجه ندارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت!(گفت و شنود)

مأموریت!(گفت و شنود)