مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:502024-01-18اجتماعي

واگذاری 2000 اشتراک رایگان گاز در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران و برخی نهادها در 9 ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران و برخی نهادها در 9 ماهه امسال خبر داد.

ناصر حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در 9ماهه سال جاری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، 2161 اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی، ایثارگران و برخی نهادها و اماکن واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد 1266 مورد به مددجویان کمیته امداد و 436 مورد به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه و منزلت بالای خانواده های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: همچنین 402 اشتراک رایگان گاز به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران واگذار شده است.

وی گفت: 57 مورد اشتراک رایگان نیز به اماکنی همچون مساجد، حسینیه ها، اماکن مذهبی اقلیت های دینی، مدارس خیرساز و موزه دفاع مقدس واگذار شده است.

حسینی در پایان از مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده اند، درخواست کرد با معرفی نامه به شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 2000 اشتراک رایگان گاز در کرمانشاه

واگذاری 2000 اشتراک رایگان گاز در کرمانشاه