مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 00:502024-01-18پزشكي

وزارت بهداشت، متعهدین انجام تعهدات قانونی را ممنوع الخروج اعلام کرد


مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور ابلاغیه ای متعهدین انجام تعهدات قانونی را ممنون الخروج اعلام کرد.

- مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور ابلاغیه ای متعهدین انجام تعهدات قانونی را ممنون الخروج اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت به استناد به تبصره 13 ماده 4 قانون اصلاح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب سال 1401، صدور گذرنامه و مجوز خروج از کشور برای مستنکفین از انجام تعهدات قانونی ممنوع است.

در متن ابلاغیه میرحامد خانی، مدیرکل حقوقی،املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت آمده است: احتراما نظر به تبصره 13 ماده 4 قانون اصلاح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب سال 1401، صدور گذرنامه و مجوز خروج از کشور برای مستنکفین از انجام تعهدات قانونی ممنوع است و وزارت بهداشت مکلف است اسامی این افراد را به مراجع ذی صلاح اعلام کند و همچنین وفق بند 3-18 ماده 18 دستورالعمل دستورالعمل قانون مذکور انجام تکلیف مصرح در تبصره 13 برعهده مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت، متعهدین انجام تعهدات قانونی را ممنوع الخروج اعلام کرد

وزارت بهداشت، متعهدین انجام تعهدات قانونی را ممنوع الخروج اعلام کرد