مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:202024-01-06ورزشي

چشم امید هواداران پرسپولیس به بازگشت برانکو


هواداران پرسپولیس در حالی چشم انتظار تعیین تکلیف شرایط نیمکت تیم شان هستند که در روزهای گذشته و در واکنش به اسامی مطرح شده برای جانشینی یحیی گل محمدی، - به جز برانکو ایوانکوویچ، به سایر چهره ها واکنش مثبتی نداشته اند.

به نظر می رسد که طی 24 ساعت آینده پایان دوران کاری یحیی گل محمدی در پرسپولیس رسماً اعلام خواهد شد و فرآیند انتخاب جانشین او آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، یحیی گل محمدی بعد از پایان تقابل مس رفسنجان و پرسپولیس، کناره گیری خود از هدایت سرخ پوشان پایتخت را اعلام کرد و در شرایطی که تصور می شد به مانند استعفاهای قبلی، گل محمدی بار دیگر پای میز مذاکره با مدیران باشگاه برای ادامه همکاری به توافق برسد اما این بار سرمربی پرسپولیس تصمیمی متفاوت گرفت و بر استعفای خود پافشاری کرد.

با وجود تلاش های انجام شده از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس و البته پیشکسوتان، نظر یحیی گل محمدی تغییری نکرده و او به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان پایتخت است.

یحیی حال مساعدی برای ادامه دادن ندارد! مدیر برنامه های یحیی گل محمدی قرار است صبح فردا (یکشنبه) به ساختمان باشگاه پرسپولیس برود و در نشستی مشترک با رضا درویش شرکت کند.

درویش امروز در هنگام ترک ساختمان باشگاه پرسپولیس در مواجهه خبرنگاران توضیح داد که فردا (یکشنبه) به صورت رسمی تکلیف یحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید هواداران پرسپولیس به بازگشت برانکو

چشم امید هواداران پرسپولیس به بازگشت برانکو