مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:502023-12-26سياسي

دستگاه های دولتی در انتخابات به نفع اشخاص، تبلیغ نکنند


دستگاه های دولتی نباید در مسیر انتخابات به نفع اشخاص خاصی تبلیغ کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی باید تذکرات و تعهدات لازم از آنها گرفته شود.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه های دولتی نباید در مسیر انتخابات به نفع اشخاص خاصی تبلیغ کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی باید تذکرات و تعهدات لازم از آنها گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دوشنبه 4 دی ماه در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با بیان اینکه انتخابات یک امر سیاسی و توام با هیجان است، اظهار کرد: قطعا مشکلاتی که پیوست هر کار سیاسی است در انتخابات هم وجود دارد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص دعوت مردم به مشارکت در انتخابات آتی، افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق فرمایشات ایشان تلاش کنیم.

رییس شورای قضایی گیلان رویکرد ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را رویکردی پیشگیرانه دانست و گفت: پیشگیری همواره امری مطلوب، کم هزینه و پر کابرد است و باید مصوبات این ستاد با قوت پیگیری شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: باید آسیب ها و تهدیدها در دوره های قبلی انتخابات همچنین راهکارهای برون رفت از این آسیب ها شناسایی و بیان شود تا در موارد مشابه از این تجربیات استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی در انتخابات به نفع اشخاص، تبلیغ نکنند

دستگاه های دولتی در انتخابات به نفع اشخاص، تبلیغ نکنند