مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:552024-01-10اقتصادي

شکر و چغندر کارخانه قند قهستان تامین شد


شکر و قند مورد نیاز کارخانه قند قهستان این شهرستان تامین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، مهدی فرجامی فرد، فرماندار این شهرستان  امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان درمیان به طور کل 4هزار و 727 ثبت نامی داشتیم که از این تعداد 2 هزار و 812 متقاضی برای تحویل زمین مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی هزار و 258 قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن داده و از این تعداد هزار و 215 قطعه تحویل متقاضیان شده و همچنین هزار و 236 متقاضی به شهرداری ها معرفی شدند افزود: تاکنون هزار و 99 پروانه ساخت متقاضیان داده شده و می توان گفت در مجموع تاکنون 2 هزار و 314 قطعه زمین در شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی گفت: همچنین در طرح جوانی جمعیت نیز 104 قطعه زمین که 80 قطعه آن در اسدیه و 24 قطعه آن در گزیک است تحویل متقاضیان شده و در حال ساخت است.

فرماندار شهرستان درمیان در ادامه افزود: در حوزه مسکن ملی، 201 هکتار زمین به شهرستان الحاق شده که 167 هکتار در اسدیه، 15.

5 هکتار در گزیک، 22 هکتار در طبس مسینا و یک هکتار در قهستان بوده است.

فرجامی فرد گفت: هم اکنون 2 هزار واحد مسکونی اعم از مسکن ملی، مسکن محرومان، مسکن کمیته امداد و مسکن روستایی در شهرستان در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر و چغندر کارخانه قند قهستان تامین شد

شکر و چغندر کارخانه قند قهستان تامین شد