مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:302024-01-06اقتصادي

بازدید شهردار نجف از سایت پسماند شیراز


شهردار نجف از محل پردازش و دفع بهداشتی- مهندسی پسماند شهرداری شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از شیراز،  شهردار نجف امروز در سفری که به منظور شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به شیراز داشت، پس از دیدار با شهردار این کلان شهر، از محل پردازش و دفع بهداشتی، مهندسی پسماند شهرداری شیراز بازدید کرد.

عدی عبدالصاحب طویر الخالدی در این بازدید در جریان شیوه مدیریت پسماند در شهرداری شیراز که به عنوان یکی از سازمان های برتر در سطح کشور شناخته می شود، قرار گرفت.

شهردار نجف همچنین با برنامه های بالا دستی و طرح های جامع و تفصیلی سازمان مدیریت پسماند، شیوه های آموزش شهروندی و طرح ها و برنامه هایی که قرار است در آینده نزدیک در این کلان شهر به اجرا در آید، آشنا شد.

معرفی اهداف کلان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در راستای به صفر رساندن دفن پسماند از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

شهردار نجف همچنین از بخش های مختلف محل دفع و پردازش پسماند شهر شیراز در منطقه برمشور شامل محل های دفن مهندسی و بهداشتی پسماند های شهری و بیمارستانی، خطوط تفکیک صنعتی پسماند و محل های تخمیر و تولید انواع کود آلی کمپوست، آزمایشگاه تخصصی پسماند، لاگون های ذخیره سازی و تصفیه خورشیدی شیرابه، فضای سبز پیرامونی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید شهردار نجف از سایت پسماند شیراز

بازدید شهردار نجف از سایت پسماند شیراز