مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:172024-01-03اقتصادي

استاندار کرمانشاه پای درد و دل بزرگان و معتمدان هرسین نشست


استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به هرسین پای درد و دل بزرگان و معتمدان این شهرستان نشست و مشکلات ذکر شده را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست با بزرگان و معتمدان شهرستان هرسین در خصوص مشکلات مسکن شهرستان ابتدا به وضعیت پروژه 160 واحدی مسکن معلولین هرسین پرداخت و اظهار کرد: ساخت این مجموعه در سال 1389 در قالب مسکن مهر شده که در مرحله سفت کاری به صورت نیمه کاره رها شده بود.

وی با تأکید بر ایجاد هم افزایی دستگاه ها، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی بهزیستی و راه شهرسازی، پروژه از سال 1400 با تزریق اعتبار جانی دوباره گرفت و تقریبا تمام شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

نشست استاندار کرمانشاه با بزرگان و معتمدان شهرستان هرسین   استاندار کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی پروژه 686 واحدی نهضت ملی مسکن هرسین نیز خبر داد و گفت:  پروژه 686 واحدی مسکن ملی هرسین، 30 هکتار مساحت دارد که کار آماده سازی زمین آن از پیشرفتی 60 درصدی برخوردار است که ساخت مجموعه های مسکونی آن به صورت دو طبقه با مشارکت مردم به صورت گروهی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله بیستون و مشکلات ترافیک آن، گفت: این شهر در مسیر اربعین است و پیگیر کمربندی و ساماندهی معابر آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه پای درد و دل بزرگان و معتمدان هرسین نشست

استاندار کرمانشاه پای درد و دل بزرگان و معتمدان هرسین نشست