مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:552024-01-11سياسي

ارسال 1600 اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان


رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزایش 7.

5 درصدی ارسال آثار به جشنواره نهم را از نقاط قوت آن دانست و گفت: حدود 1600 اثر به دبیرخانه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده که بیشترین آثار دریافتی در بخش عکس با 884 اثر، - ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزایش 7.

5 درصدی ارسال آثار به جشنواره نهم را از نقاط قوت آن دانست و گفت: حدود 1600 اثر به دبیرخانه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده که بیشترین آثار دریافتی در بخش عکس با 884 اثر، تیتر با 316 اثر و گزارش خبری با 120 اثر بوده است.

سرهنگ مهدی پارسا امروز، 21 دی ماه در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان، اظهار کرد: جشنواره ابوذر به ایستگاه نهم رسید، در این 9 دوره برگزاری این جشنواره، یکی از اهداف تولید محتوای ارزشمند و هوشمند توسط اصحاب رسانه برای جبهه انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور عمومی، پنج محور بومی استان و یک محور ویژه برگزار شد، افزود: محورهای عمومی شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه با صنعت و تولید، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حجاب و عفاف، جمعیت و فرزندآوری و همچنین گیلان و تهدیدات آبی، جمعیت و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 1600 اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان

ارسال 1600 اثر به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان