مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:152024-01-09بين الملل

3 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 3 جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

- وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 3 جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: سه جوان فلسطینی به نام های یوسف علی الخولی (22 ساله)، عهد سلمان موسی (23 ساله) و طارق امجد شاهین (24 ساله) در نتیجه اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده و به بیمارستان دولتی طولکرم منتقل شدند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد نشان می دهد که نیروهای ارتش اشغالگر با شلیک مستقیم به سر این سه جوان، آنها را ترور کردند.

منابع محلی گفتند ارتش اشغالگر سه جوان را با شلیک گلوله و خونریزی رها کرد و یک جوان مجروح را دستگیر کرد و پس از عقب نشینی اشغالگران، آمبولانس ها توانستند به آنها رسیده و این سه جوان را به بیمارستان دولتی ثابت ثابت در طولکرم منتقل کنند.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی با هدف دستگیری افراد تحت تعقیب به حومه شهر طولکرم نفوذ کردند که در پی آن درگیری های مسلحانه با اعضاب مقاومت فلسطین در این شهر رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند

3 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند