مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:152024-01-09اجتماعي

گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر در باغ فین کاشان


رییس اداره میراث فرنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان گفت: میرزا تقی خان فراهانی ملقب به امیرکبیر، ستاره بی نظیر تاریخ ایران بود که به استقلال و آزادی و اقتدار ملت مسلمان ایران عشق می ورزید و معرفی نامدارانی مانند امیرکبیر و بزرگان تاریخ و تمدن .

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان گفت: میرزا تقی خان فراهانی ملقب به امیرکبیر، ستاره بی نظیر تاریخ ایران بود که به استقلال و آزادی و اقتدار ملت مسلمان ایران عشق می ورزید و معرفی نامدارانی مانند امیرکبیر و بزرگان تاریخ و تمدن ایران به کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.

احمد دانایی نیا،امروز(سه شنبه،19 دی) در آیین گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر در باغ فین، اظهار کرد: آشنا کردن دانش آموزان و سایر شهروندان با مفاخر ایران و میراث ناملموس کشور باید مورد توجه باشد تا تاریخ ایران فراموش نشود.

وی با اشاره به خدمات امیرکبیر، افزود: اعزام دانشجویان ایرانی به دانشگاه های خارج از کشور به منظور کسب علم و انتقال تجارب آنها برای توسعه و پیشرفت کشور، راه اندازی کارخانه های چینی و بلورسازی، شکرریزی، پارچه بافی و چدن ریزی از جمله خدمات امیرکبیر به کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر در باغ فین کاشان

گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر در باغ فین کاشان