مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:002024-01-15بين الملل

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد


پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین از بیمارستان مرخص شده، اما برای کسب بهبودی کامل باید مدتی به صورت دورکار وظایف خود را به عنوان وزیر دفاع انجام دهد.

- پنتاگون اعلام کرد که لوید آستین از بیمارستان مرخص شده، اما برای کسب بهبودی کامل باید مدتی به صورت دورکار وظایف خود را به عنوان وزیر دفاع انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال مشورت های صورت گرفته با کادر درمانی، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) از مرکز درمانی والتر رید مرخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است که آستین برای کسب بهبودی کامل باید مدتی از حضور در ساختمان پنتاگون خودداری کرده و وظایف خود را از خانه انجام دهد.

مرکز درمانی والتر رید هفته گذشته اعلام کرد لوید آستین به دلیل ابتلا به بیماری سرطان پروستات، در این مرکز نظامی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، پزشکان معتقد بودند وزیر دفاع ایالات متحده باید همچنان تحت مراقبت قرار داشته باشد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد که آستین دیگر به درمان خاصی برای بیماری خود نیاز ندارد و تنها باید مراقبت های دوره ای پس از عمل برداشت پروستات خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد