مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:162024-01-03سياسي

دو سال حبس و شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟


پست تتلو و اظهار نظر وی در رابطه با قتل آتنا اصلانی در پارس آباد مغان بازتاب های زیادی داشت که در نهایت پدر آتنا اصلانی از او شکایت کرد و برای تتلو به جرم نشراکاذیب رای صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سخنگوی قوه قضاییه صبح دیروز از صدور رای غیابی در خصوص دو پرونده از امیرحسین مقصودلو خبر داد.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درمورد آخرین وضعیت اتهامات امیرحسین مقصودلو (تتلو) و اینکه به غیر از شکات خصوصی، مدعی العموم نیز وارد شدند یا خیر و بحث فساد فی الارض مطرح است یا خیر گفت: این فرد چند پرونده در حوزه قضایی استان تهران مدنظر رسیدگی دارند که یکی از آن ها پرونده ای در ناحیه 33 دادسرای عمومی انقلاب تهران در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تفهیم اتهام در مورد این فرد قرار بازداشت موقت صادر شده و این فرد در حال حاضر در زندان به سر می برد.

وی ادامه داد: در مورد پرونده های دیگر این فرد یکی از پرونده ها به اتهامات مقید در پرونده تحقیقات صورت گرفته و تفهیم اتهام به عمل آمده و کیفر خواست صادر شده است و پس از بازگشت وی به کشور، بازپرس در موقعیت او حاضر شده و پرونده با کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است؛ پرونده در این موضوع هم متضمن قرار بازداشت موقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سال حبس و شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟

دو سال حبس و شلاق مجازات کدام جرم تتلو است؟