مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17اقتصادي

برندسازی آب های درمانی اردبیل در سطح بین المللی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشور های عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب های درمانی در کشور های عضو اکو تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، حسن محمدی ادیب با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان دهی شبکه آب های درمانی کشور های عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشور ها مورد موافقت قرار گرفت و می تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب های درمانی استان در سطح بین المللی باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های چشم گیر استان در حوزه آب های درمانی، زمینه سرمایه گذاری های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث فرهنگی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و آب های درمانی استان در سطح بین المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی آب های درمانی اردبیل در سطح بین المللی

برندسازی آب های درمانی اردبیل در سطح بین المللی