مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:352023-12-24بين الملل

یک قرص نان... آرزویی دشوار برای خانواده های غزه


در سایه هشدار نهادهای بین المللی درباره بروز قحطی و گرسنگی در نوار غزه به دلیل محاصره این منطقه دستیابی به یک قرص نان، به آرزویی دشوار برای فلسطینی ها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس،  أمجد مصلح، هفت روز پیش یک کیسه گندمی را که برای تغذیه دام استفاده می شود، خریداری کرده و از آن روز به صف آسیاب قدیمی واقع در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ملحق شده به امید اینکه نوبتش برسد و بتواند با آرد کردن گندم آن را در اختیار خانواده قرار دهد تا با نان خالی خانواده گرسنه خود را سیر کند.

سوخت این آسیاب هم هر چند روز یک بار تمام می شود و آنهایی که در صف هستند، باید روزهای بیشتری منتظر بمانند تا شاید سوخت جدید برسد؛ از همین رو خیلی ایشان پتو یا زیراندازی را با خود آورده و شب ها را هم در صف سپری می کنند.

امجد در حالی که روی کیسه گندم در صف انتظار نشسته است، به خبرنگار الجزیره می گوید: بچه هایمان چیزی برای خوردن ندارند.

ما در گرسنگی به سر می بریم.

جامعه بین المللی و سازمان ملل چه می کنند؟ ننگ بر کشورهای عربی که در برابر مصائبی که اسراییل بر سر ما آورده قدمی برنمی دارند.

با اقدام رژیم صهیونیستی در مسدود کردن گذرگاه های نوار غزه و ورود قطره چکانی کمک ها به آنجا مردم   علاوه بر اینکه با کمبود انواع غذاها مواجهند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قرص نان... آرزویی دشوار برای خانواده های غزه

یک قرص نان... آرزویی دشوار برای خانواده های غزه