مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:452024-01-06حوادث

عجیب ولی واقعی، مشاهده گرگ در منطقه مسکونی شهر نطنز+تصویر و فیلم


به همه مردم اطمینان می دهیم که با تمام توان و گشت زنی در شهر به محض مشاهده گرگ آن را بی هوش و به منطقه حفاظت شده منتقل خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، چندی قبل یک تصویر و یک فیلم در شبکه های اجتماعی نطنز پخش و چنین توضیح داده شد که حیوانی شبیه به گرگ در مناطق مسکونی نطنز مشاهده شده است و این پیام باعث رعب و وحشت مردم شد.

هادی مرادی، رییس شورای اسلامی شهر نطنز در خصوص مشاهده چندین قلاده گرگ در سطح شهر اظهار کرد: در هفته قبل که وجود گرگ مشاهده و باعث رعب و وحشت همشهریان در مجموعه گنبد باز و حمله به گوسفندان در محله وشوشاد شد، بلافاصله با رییس محیط زیست تماس حاصل شد و ایشان هماهنگی های لازم را با استان جهت اخذ مجوز، تعیین میرشکار و جمع آوری گرگ ها انجام دادند.

  وی افزود: با توجه به اینکه وجود گرگ های گرسنه خطر جانی در پی خواهد داشت از ایشان درخواست داریم هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین از شهروندان درخواست کرد مراقبت های لازم در خصوص کودکان خویش را به عمل آورند.

عبدالعظیم شکاری، مدرس علم حیات وحش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: تغییر شرایط اقلیمی و خشک سالی ها، اکوسیستم طبیعت را از نظم همیشگی خود خارج کرده است و متأسفانه عوامل فوق همراه با تخریب زیستگاه گونه های گیاهی و جانوری در طبیعت توسط انسان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ولی واقعی، مشاهده گرگ در منطقه مسکونی شهر نطنز+تصویر و فیلم

عجیب ولی واقعی، مشاهده گرگ در منطقه مسکونی شهر نطنز+تصویر و فیلم