مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:202024-01-13اجتماعي

گردنه کوهستانی حیران، سپیدپوش شد


فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در پی اخطار هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و کولاک در سطح شهرستان به بخشداری مرکزی و دهیاری های تابعه تا عادی شدن وضعیت اعلام آماده باش صادر کرد.

- ایسنا/گیلان فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در پی اخطار هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و کولاک در سطح شهرستان به بخشداری مرکزی و دهیاری های تابعه تا عادی شدن وضعیت اعلام آماده باش صادر کرد.

سخاوت سلیمان نژاد، بخشدار مرکزی آستارا در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز بارش شدید برف در گردنه کوهستانی حیران اظهار کرد: به دهیاری حاج امیر دو تن نمک تحویل داده شده و اطلاع رسانی هم به مردم منطقه و روستاهای اطراف صورت گرفته است.

وی افزود: یک دستگاه بیل بکهو برای دهستان حیران هماهنگ شده و نمک به اندازه کافی در منطقه ذخیره شده است.

بخشدار مرکزی آستارا با اشاره به آماده باش دهیاری های سیج و گیلده و ذخیره سازی آرد اظهار کرد: به همه دهیاری های منطقه کوهستانی حیران به اندازه مورد نیاز نمک توزیع شده و دو دستگاه بیل بکهو و یک تراکتور تیغه دار شخصی در منطقه حیران با آمادگی کامل حضور دارند.

وی ادامه داد: بیل بکهو دهیاری حیران در اختیار بخشداری مرکزی آستارا برای همکاری آماده شده و یک بیل بکهو نیز در ورودی روستای سیج مستقر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه کوهستانی حیران، سپیدپوش شد

گردنه کوهستانی حیران، سپیدپوش شد