مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:202024-01-08فرهنگي

دومین غایب بزرگ فجر 42؛ «قرارگاه سری» دانش اقباشاوی به جشنواره نرسید


در حالی که مهلت تحویل آثار متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم به پایان رسیده و ظرف روزهای اخیر اسامی آثار نهایی توسط هیات انتخاب اعلام خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، جلیل شعبانی تهیه کننده قرارگاه سری با تایید این خبر به فارس گفت: تمام تلاش اعضای گروه این بود که این فیلم با محوریت شهید عالی قدر علی هاشمی به جشنواره فیلم فجر برسد که به دلیل وسعت تولید همچنان فیلمبرداری ادامه دارد و نتوانستیم نسخه ای از فیلم را در اختیار جشنواره قرار دهیم و به این ترتیب قرارگاه سری به جشنواره چهل و دوم نخواهد رسید.

قرارگاه سری مقطع مهمی از زندگی شهید علی هاشمی از فرماندهان مطرح دفاع مقدس را در شناسایی و طرح ریزی عملیات خیبر در قرارگاه سری نصرت به تصویر می کشد.

قرارگاه سری بعد از فیلم های سینمایی تاج محل ، هیهات (یکی از اپیزودها) و زاپاتا چهارمین تجربه کارگردانی دانش اقباشاوی محسوب می شود.

براساس این خبر، فیلم سینمایی کمدی زودپز به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده که گمانه زنی های اولیه حاکی از حضور این فیلم در جشنواره فجر چهل و دوم بود، نیز به نظر می رسد به دلیل طولانی بودن روند فیلم برداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه های ویژه، به جشنواره نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین غایب بزرگ فجر 42؛ «قرارگاه سری» دانش اقباشاوی به جشنواره نرسید

دومین غایب بزرگ فجر 42؛ «قرارگاه سری» دانش اقباشاوی به جشنواره نرسید