مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20اقتصادي

تولید بیش از 1000 تن ماهی خاویاری در گیلان


مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به تولید بیش از یک هزار تن ماهی خاویاری در گیلان گفت: در طی 9 ماه گذشته و با تلاش های فعالان حوزه خاویار، تاکنون یک هزار و 620 تن ماهی خاویاری در گیلان تولید و برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کوروش خلیلی مدیرکل شیلات گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز پرورش ماهیان خاویاری در رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید بیش از یک هزار تن ماهی خاویاری در گیلان اظهار کرد: در طی 9 ماه گذشته و با تلاش های فعالان حوزه خاویار، تاکنون یک هزار و 620 تن ماهی خاویاری در گیلان تولید و برداشت شده است.

وی با بیان اینکه پرورش ماهیان خاویاری یک شغل با درآمد بسیار زیاد در گیلان محسوب می شود، گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از دوهزار تن گوشت ماهی خاویاری به ارزش 600 میلیارد تومان در مزارع پرورش ماهیان خاویاری گیلان تولید شود.

  مدیرکل شیلات گیلان یکی از دلایل افزایش پرورش ماهیان خاویاری را استفاده از فعالان این حوزه دانست و افزود: از دیگر دلایل رشد پرورش خاویار در گیلان استفاده از ظرفیت غیرفعال مزارع پرورش ماهیان سردآبی در استان است خلیلی با اشاره به رتبه دوم گیلان در تولید و پرورش ماهیان خاویاری بیان کرد: گیلان با دارابودن 105 مزرعه پرورش ماهی خاویاری جایگاه دوم را بعد از مازندران به لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1000 تن ماهی خاویاری در گیلان

تولید بیش از 1000 تن ماهی خاویاری در گیلان