مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:202023-12-23دانش

انجام تحقیقات پیشگامانه در درمان ناباروری؛ از دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی


سرپرست بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی، انجام تحقیقات پیشگامانه در زمینه درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی بود.

- انجام تحقیقات پیشگامانه در درمان ناباروری؛ از دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی ایسنا/اردبیل سرپرست بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی، انجام تحقیقات پیشگامانه در زمینه درمان ناباروری با استفاده از سلول های بنیادی بود.

دکتر مهدی داوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان چهار رسالت شناسایی، توانمندسازی، تکریم و الگوسازی و ارتقای اثربخشی نخبگان را به عهده دارد و در شش اجتماع نخبگانی برنامه­ ریزی و فعالیت می­کند.

یکی از این برنامه ها، ارایه تسهیلات و توسعه فعالیت های استادیاران جوان دانشگاه ها و مؤسسه­ های علمی و حل مسائل کشور است که به خاطر اثرگذاری عمیق خدمات علمی این دانشمند فرزانه به نام مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: زنده ­یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی متولد سال 1340 در تهران و مؤسس و رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی ایران بود و در طی این سال ها، مراکز درمانی و گروه­های پژوهشی متعددی را راه اندازی کرد که در بین آنها، پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تحقیقات پیشگامانه در درمان ناباروری؛ از دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی

انجام تحقیقات پیشگامانه در درمان ناباروری؛ از دستاوردهای دکتر کاظمی آشتیانی