مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:152024-01-17سياسي

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه بر علیه تروریست ها


رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده های شهدا را در پی داشته است.

- ایسنا/گلستان رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده های شهدا را در پی داشته است.

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه بر علیه تروریست ها رییس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ملت ایران چشم انتظار تداوم انتقام سخت از تروریست ها و عوامل شرارت در منطقه هستند، افزود: عملیات موشکی سپاه در عراق و سوریه رضایت خانواده های شهدا را در پی داشته است.

عیسی مهری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک برای انتقام سخت و انجام موفقیت آمیز عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل تجمع تروریست ها در سوریه و عراق، اظهار کرد: این عملیات سبب خوشحالی محور مقاومت و امت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران سرافراز شد.

وی با بیان اینکه این عملیات ها جرثومه های فساد، ترور و شرارت متعلق به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و انگلیس قرار دارد را در کشورهای مذکور یا خاک یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه بر علیه تروریست ها

رضایت خانواده های شهدا از عملیات موشکی سپاه بر علیه تروریست ها