مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:452024-01-06سياسي

تایید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه


دبیر ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه از تأیید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه از تأیید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

موسی پورحشمتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 289 نفر داوطلب شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه ثبت نام قطعی کرده بودند، گفت: از این تعداد 57 نفر به دلیل عدم اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی و یا انصراف، از روند بررسی صلاحیت ها کنار رفتند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیات نظارت گفت: در شهرستان کرمانشاه از مجموع 232 داوطلب، 104 نفر تایید صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: همچنین 112 نفر از داوطلبین تایید صلاحیت نشده و 16 نفر هم شرایط بررسی صلاحیت را به دلایلی همچون نداشتن سابقه اجرایی، مدرک تحصیلی و.

نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آن ها رد شده به مدت سه روز و از 17 تا 19 دی فرصت دارند اعتراض خود را ارائه کنند، توضیح داد: این بررسی ها یک ماه توسط شورای نگهبان ادامه خواهد داشت و نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه

تایید صلاحیت 104 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه