مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:102024-01-16سياسي

اخبار سیاسی 26 دی؛ جزییات عملیات ضدجاسوسی سپاه/حضور در انتخابات؛ حق مردم


«دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب»، «انهدام مقرهای جاسوسی و تروریستی توسط سپاه» و «انتخابات 1402» از موضوعات مهم خبری بیست و ششم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 26 دی؛ جزییات عملیات ضدجاسوسی سپاه/حضور در انتخابات؛ حق مردم دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب ، انهدام مقرهای جاسوسی و تروریستی توسط سپاه و انتخابات 1402 از موضوعات مهم خبری بیست و ششم دی ماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ائمه جمعه سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

شورای اسلامی با بیان اینکه باید با نقشه راه به گونه ای عمل کنیم که مردم شاهد و شریک تغییرات و تحولات مثبت در جامعه باشند، گفت: اگر این نقشه راه بر زندگی آنها ملموس باشد و آثار آن را در ابعاد مادی و معنوی در زندگی خود و جامعه حس کنند، امیدبخشی و انگیزه بخشی در جامعه ایجاد می شود و جهاد تبیین مؤثرتر عمل می کند.

محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه امروز جنگ نابرابر رسانه ای وجود دارد، ادامه داد: از سوی دیگر نیز جامعه ما نیازمند انسجام و همبستگی است و نباید قطبی سازی را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 26 دی؛ جزییات عملیات ضدجاسوسی سپاه/حضور در انتخابات؛ حق مردم

اخبار سیاسی 26 دی؛ جزییات عملیات ضدجاسوسی سپاه/حضور در انتخابات؛ حق مردم