مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:152024-01-01حوادث

تباهی در پارتی شبانه


اگر چه بداخلاقی های دبیر ریاضی، موجب شده بود تا از مدرسه بگریزم اما این موضوع فقط یک بهانه بود و من به دلیل آشنایی خیابانی با یک پسر جوان سعی می کردم از مدرسه فرار کنم تا ساعات بیشتری را درکنار او باشم ولی آن شب او مرا به یک پارتی شبانه برد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات دختر 14 ساله ای است که  باپوششی نامناسب و درحالی که از منزل فرار کرده بود توسط عوامل انتظامی شناسایی و به مرکز انتظامی هدایت شده بود.

این دختر نوجوان که ابتدا با داستان سرایی های ساختگی قصد داشت ماجرای فرارش از خانه را توجیه کند، وقتی با سرگذشت تلخ و جبران ناپذیر دختران فراری آشنا شدکه پرونده های آنان روی میز کارشناس اجتماعی قرار داشت، با چشمانی اشکبار لب به سخن گشود و به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت:پدرم کارگری ساده است که مدام کار می کند تا مخارج زندگی را تامین کند اما وقتی خسته به خانه می رسید مادرم به بهانه های واهی مشاجره های لفظی را شروع می کرد.

اگر چه تحمل این شرایط برای خواهر و برادرانم راحت بود اما من از این وضعیت زجر می کشیدم و در جست و جوی محبت و عاطفه در بیرون از منزل می گشتم تا این که روزی یکی از همکلاسی هایم با پسری در خیابان آشنا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تباهی در پارتی شبانه

تباهی در پارتی شبانه