مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:302024-01-08اجتماعي

سرانه آموزشی فردیس در وضعیت بحران قرار دارد


بیش از 92 هزار دانش آموز در 94 مدرسه در شهرستان فردیس ساماندهی شده اند و به 91 ساختمان مدرسه دیگر نیاز داریم که با توجه به رشد جمعیت سالانه با بحران کمبود فضای آموزشی در فردیس مواجهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، ابوالحسن معظمی گودرزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس، صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان که صبح امروز در محل سالن باهنر این اداره برگزار شد؛ به استقلال آموزش و پرورش شهرستان از نواحی کرج اشاره و اظهار کرد: با پیگیری مسوولان مربوطه به ویژه فرماندار محترم پس از گذشت  حدود 11 سال از شهرستان شدن فردیس، استقلال اداره آموزش و  پرورش شهرستان  فردیس مصوب شد و پیگیر چارت اداری  و استقرار اداره در شهرستان هستیم.

  وی افزود: بیش از 110 هزار دانش آموز تحت مدیریت  اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج است که از این تعداد  92 هزار و 251 دانش آموز مربوط به شهرستان فردیس است.

  این مقام مسؤول با اشاره به کمبود سرانه های آموزشی و نهضت مدرسه سازی در استان البرز و شهرستان فردیس، گفت: در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج،  390 ساختمان و کد مدرسه وجود دارد.

  در کرج 29 ساختمان و 38 کد مدرسه داریم و اغلب مدارس دو شیفت است.

  در بخش مرکزی فردیس  71 ساختمان و 116 کد مدرسه و  در مشکین دشت  23 ساختمان و 42 کد مدرسه وجود دارد که در  مجموع 196 کد مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی فردیس در وضعیت بحران قرار دارد

سرانه آموزشی فردیس در وضعیت بحران قرار دارد