مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23فرهنگي

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر


دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد با معرفی اعضای هیأت داوران این رویداد رسانه ای، گفت: 330 اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد ارسال شده که بعد از جمع بندی اولیه تحویل کمیته داوران خواهد شد.

- ایسنا/یزد دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد با معرفی اعضای هیأت داوران این رویداد رسانه ای، گفت: 330 اثر به دبیرخانه این دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد ارسال شده که بعد از جمع بندی اولیه تحویل کمیته داوران خواهد شد.

امیررضازاده فرخ با اعلام اتمام زمان ارسال آثار به سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان یزد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود که تا ساعت 24 پنج شنبه ادامه داشت و تمام شد.

وی با بیان این که در ارزیابی اولیه 330 اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار پس از بررسی اولیه کدگذاری شده و برای هیأت داوران ارسال خواهد شد.

دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد، در خصوص معرفی کمیته داوران نیز گفت: حمیدرضا عمادی، امیرترقی نژاد، محمودرضا رحمانی، عباس سلطانی و مهرداد جباری هیأت داوران سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد هستند که به سرپرستی حمیدرضا عمادی ایفای نقش خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر

ارسال 330 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر