مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:352024-01-07اقتصادي

30 درصد بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای مترو هزینه می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه 30 درصد بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای مترو هزینه می شود گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 15 هزار میلیارد ریال صرف این کار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی،  سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: عملیات حفاری دومین دستگاه مکانیزه مترو امروز به میدان قُدس رسید و پیش بینی می شود یکی دیگر از این دستگاه ها تا پایان سال به آخرین ایستگاه شمالی شهر برسد.

وی افزود: با شتاب عملیات کنونی تقریبا 50 درصد از عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان تا پنج سال آینده به اتمام خواهد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش بینی کرد: سال آینده دستگاه تی بی ام تونل خط جنوبی به ایستگاه مورد نظر می رسد و این نشانه آن است که بجای مدت 20 ساله اتصال خط نخست از شمال به جنوب، در خط دوم با استفاده از تجهیزات پیشرفته، تنها پنج سال زمان صرف این کار خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه30 درصد بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای مترو هزینه می شود، خاطرنشان کرد: سال 1400 معادل هشت هزار و 500 میلیارد ریال و سال گذشته 16 هزار میلیارد ریال برای احداث مترو اصفهان هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای مترو هزینه می شود

30 درصد بودجه عمرانی شهرداری اصفهان برای مترو هزینه می شود