مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:502023-12-25سياسي

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟


مشکلات شهر سی سخت وقتی صد چندان است که در بهمن ماه سال 99 زلزله ای هولناک تقریباً همه منازل شهری را از 30 تا 50 و 100 درصد تخریب کرد و می بایست شورای اسلامی شهر به دلیل وضعیت اضطراری و اورژانسی سی سخت بیشتر به فکر مردم می بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ شهر سی سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر و به عبارتی توریستی در جنوب غربی کشور بوده که همه ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر و البته در مقاطعی از سال تعدادی توریست از کشورهای خارجی به این شهر سفر می کنند.

شهری آرمیده در آغوش دنا با آب و هوای مطبوع تابستان ی و زمستانی زیبا و برفی که در فصولی از سال به خصوص تابستان به دلیل وفور مسافر و گردشگر جایی برای سوزن انداختن در این شهر کوچک نیست و همین موضوع خدمات رسانی در شهر را سخت می کند.

اما این شهر زیبا و کوچک در دامنه دنا طی چند سال اخیر دستخوش اختلافات عدیده در پارلمان شهری شده و از دوره گذشته شورا تا دوره فعلی هیچگاه روی آرامش به خود ندیده است.

در مقطعی از دوره گذشته به دلیل اختلافات میان اعضای شورا و همچنین اختلاف نظر آنها با شهردار موجب شد تا زباله های شهر گردشگری و توریستی برای چندین روز در خیابان ها سرگردان بماند و این اختلافات پای مسئولان استانی را به حاشیه های شهر سی سخت باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟

مهر باطل چگونه بر پیشانی شورای شهر سی سخت نشست؟