مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:102024-01-08بين الملل

صید راهبردی حزب الله؛ حمله ای که حقایق زیادی را روشن کرد


اقدام حزب الله در موشک باران دقیق پایگاه راهبردی «مرون» به شکل واضح نشان داد این اسراییل است که در بیان قابلیت های خود بلوف می زند.

- صحنه هایی از اصابت دقیق راکت های حزب الله به پایگاه مرون این حمله به خوبی نشان داد که اگر حزب الله بخواهد نقطه مشخصی را در خاک فلسطین اشغالی هدف قرار دهد، نه گنبد آهنین و نه هیچ سامانه دیگری نمی تواند مانع آن شود.

اگر گنبد آهنین نتواند مهم ترین مرکز نظامی اسراییل را از حملات موشکی حزب الله در امان نگه دارد؛ اساسا دیگر آن همه تبلیغات و افسانه سرایی ها در خصوص کارایی این سامانه چه معنایی دارد؟ بنابراین حمله صبح روز شنبه این پیام واضح را به مقامات نظامی و سیاسی اسراییلی داشت که در صورت ورود به جنگ با حزب الله، با شرایط کاملا متفاوتی که تاکنون تجربه کرده اند، مواجه خواهند شد.

اگر گنبد آهنین نتواند مهم ترین مرکز نظامی اسراییل را از حملات موشکی حزب الله در امان نگه دارد؛ اساسا دیگر آن همه تبلیغات و افسانه سرایی ها در خصوص کارایی این سامانه چه معنایی دارد؟ حزب الله بارها گفته است که توانایی هدف قرار دادن تمامی زیرساخت های حیاتی اسراییل را دارد و می تواند همزمان صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی شلیک کند؛ حمله روز شنبه به خوبی نشان داد که سخنان رهبران حزب الله بلوف نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید راهبردی حزب الله؛ حمله ای که حقایق زیادی را روشن کرد

صید راهبردی حزب الله؛ حمله ای که حقایق زیادی را روشن کرد